هشدار: ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهترین مشاور حقوقی شرکت ها

رتبه بندی سازمان یافته ای درباره مشاوران حقوقی شرکتها وجود ندارد تا مدیران شرکت ها بتوانند بر مبنای آن اقدام به انتخاب مشاور حقوقی شرکتی نمایند.

این نوشتار را که دربردارنده رهنمودهای کاربردی است برای کمک به مدیران و صاحبان شرکتها در جهت انتخاب بهترین مشاور حقوقی برای شرکتشان نوشتم.

امیدوارم برای مدیران شرکتها و صاحبان کسب و کار، مفید و کارگشا باشد.

وظایف و ویژگی های مشاور حقوقی شرکت

سه ویژگی اساسی مشاور حقوقی شرکت و یازده نکته درباره مشاور حقوقی شرکتها را در نوشتار مشاور حقوقی شرکت چه ویژگی ها و وظایفی دارد؟ مطرح کرده ام و مطالعه آن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنم.

ملاک های انتخاب بهترین مشاور حقوقی شرکت

مشاوره حقوقی شرکتها

مشاور حقوقی شرکتها

سنجه ها و ملاک های زیر می تواند در انتخاب بهترین مشاور حقوقی شرکت مورد استفاده مدیران شرکتها و صاحبان کسب و کار قرار گیرد.

تحصیلات مرتبط با زمینه مشاوره

۱- برخورداری از تحصیلات دانشگاهی حداقل در دوره کارشناسی (لیسانس) در رشته حقوق قضایی.

بر رشته حقوق قضایی تاکید می کنم تا رشته هایی همانند فقه و معارف و…. در محاسبات و انتخاب بهترین مشاور حقوقی شرکت شما لحاظ نشوند.

تخصص در زمینه مشاوره

۲- تخصص علمی در حقوق تجارت بر پایه مقالات، کتاب ها و نوشتارهای منتشر شده از سوی مشاور.

مجرب بودن در زمینه مشاوره

۳- دارای تجربه موثر در ارائه مشاوره حقوقی به شرکت‌ها، مدیران شرکتها و صاحبان کسب و کار در ارتباط با موضوعات حقوق تجارت و بنگاه داری.

مجرب بودن در امور حقوقی شرکتها

۴- دارای تجربه و سوابق موثر به عنوان مدیر حقوقی در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی مختلف حداقل به مدت دو سال و حداقل در سه شرکت مختلف.

وکالت مرتبط با زمینه مشاوره

۵- دارای سوابق وکالت متعدد بطور مشخص در دعاوی مرتبط با اختلافات و روابط بین شرکا و سهامداران درباره حقوق و مسائل ناشی از شراکت در شرکت، اختلافات بین مدیران شرکت با سهامداران و شرکا، اختلافات بین مدیران شرکت با شرکت، اختلافات و مسائل بین بازرس قانونی با سهامداران و شرکا و مدیران شرکت، مسایل حقوق تجارت و بنگاه داری.

تدریس در زمینه مشاوره

۶- دارای سوابق تدریس دوره ها و برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی برای مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار.

۷- دارای سوابق موثر که حاکی از تلاش مسئولانه مشاور حقوقی برای ارتقای مهارت و دانش در زمینه های مختلف مرتبط با مسایل شرکت ها و بنگاه های اقتصادی باشد همچون شرکت‌ مستمر در دوره های کاربردی و علمی و آموزش و دوره های مهارت افزایی.

راه‌های تماس

اگر به مشاوره حقوقی یا وکیل در زمینه‌های مرتبط با نوشتارهای من نیاز داشتید یا به برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی برای خود و مدیران و کارکنان شرکتتان در موارد یاد شده، علاقه‌مند، بودید می‌توانید درخواست خود را با شماره‌های ۸۸۳۲۱۰۸۸ و ۸۸۳۲۳۲۷۹ (گروه حقوقی برهان) در میان بگذارید.

درخواست مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments