هشدار: ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هشدار: پیش از آغاز نوشتار،  به اشخاصی که نوشتارهای من در روزنامه ها یا روی سایت شخصی یا وبلاگهایم را بدون ذکر منبع و بدون پیوند سایتم یا وبلاگهایم به نام خود یا دیگری به هر گونه ای منتشر می کنند متذکر می شوم که چشم به راه عواقب قانونی انتشار غیر مجاز و بدون اجازه نوشتارهایم باشند.

ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

 یادداشتی از صادق رئیسی کیا در روزنامه آرمان شانزدهم مهرماه 1394

 وضعیت فوتبال ما سالهاست جالب نیست. سالهاست در عرصه رقابت‌های بین‌المللی مقامی درخور شان ایران به‌دست نیامده است. هر سال شاهد کم شدن تعداد تماشاگران در ورزشگاه‌ها و افزایش اتفاقات گوناگون در خانواده فوتبال هستیم. این روزها برخی‌ها از دلواپسی می‌گویند. خانواده فوتبال و فوتبال خانواده هم دلواپس است اما شرایط خاص خود را دارد.

دلواپسی خانواده فوتبال اگر مورد توجه گیرد می‌تواند پلی باشد برای رشد فوتبال ایران! دلواپسی خانواده فوتبال، خالی نماندن صندلی‌ها و سکوهای ورزشگاه است و دلواپسی فوتبال خانوادگی، پر کردن صندلی‌ها و مناصب فوتبال از بستگان و خودی‌هاست. دلواپسی خانواده فوتبال جوانگرایی و فرصت دادن به اندیشه‌های نوگرایانه در فوتبال است و دلواپسی فوتبال خانوادگی، سالمندگرائی و حفظ فرصت، برای افکار کهنه است. دلواپسی خانواده فوتبال ساختن فرصت‌های همگانی جدید است و دلواپسی فوتبال خانوادگی بهره برداری از فرصت‌های شخصی موجود است. دلواپسی خانواده فوتبال، مبهم ماندن ابعاد مالی فوتبال است و دلواپسی فوتبال خانوادگی، شفاف شدن ابعاد مالی فوتبال و تبعات آن است. دلواپسی خانواده فوتبال، حضور موثر، همه جانبه و حفظ تمرکز روی فوتبال است و دلواپسی فوتبال خانوادگی، به‌دست آوردن ارزش افزوده بیشتر در کسب و کارهای جانبی از طریق حضور نمایشی در فوتبال است.  دلواپسی خانواده فوتبال، ایجاد زیرساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌های استعدادیابی و مستعد‌سازی است و دلواپسی فوتبال خانوادگی عقب افتادن از قافله آماده‌خوری و ترکاندن بمب در فصل نقل و انتقالات، است. امیدوارم این دلواپسی‌ها مورد توجه خانواده فوتبال قرار گیرد. برطرف کردن این دلواپسی‌ها قطعا یک شبه صورت نخواهد گرفت اما به مرور می‌تواند اتفاق بیفتد. فوتبال ایران درگیر این مسائل است. برای حل مشکلات باید دلواپس این مسائل فوتبال مان باشیم و البته برای برطرف کردن آن از خودمان شروع کنیم.

صادق رئیسی‌کیا

شانزدهم مهرماه 1394

راه‌های تماس

اگر به مشاوره حقوقی یا وکیل در زمینه‌های مرتبط با نوشتارهای من نیاز داشتید یا به برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی برای خود و مدیران و کارکنان شرکتتان در موارد یاد شده، علاقه‌مند، بودید می‌توانید درخواست خود را با شماره‌های ۸۸۳۲۱۰۸۸ و ۸۸۳۲۳۲۷۹ (گروه حقوقی برهان) در میان بگذارید.

درخواست مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments