هشدار: ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هشدار: پیش از آغاز نوشتار، به اشخاصی که نوشتارهای من در روزنامه ها یا روی سایت شخصی یا وبلاگهایم را بدون ذکر منبع و بدون پیوند سایتم یا وبلاگهایم به نام خود یا دیگری به هر گونه ای منتشر می کنند متذکر می شوم که چشم به راه عواقب قانونی انتشار غیر مجاز و بدون اجازه نوشتارهایم باشند.

ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

1- ترکیبی که هدف از انتخاب و تشکیل آن گرد هم آوردن ستاره ها، بزرگان، نام آوران، شخصیت های مطرح سیاسی و اجتماعی و… جهت پیشبرد اهداف مدیریت با استفاده از نفوذ و تاثیر آنهاست.

2- ترکیبی که هدف آن گرد هم آوردن دوستان، آشنایان و به جا آوردن معرفت و جبران محبت های سابق و جلب محبت های آتی جهت پیشبرد اهداف مدیریت با استفاده از تقویت شبکه ارتباطی است.

3- ترکیبی که هدف آن گرد هم آوردن عده ای افراد مطیع جهت خالی نبودن عریضه و حصول نصاب های قانونی به هنگام رای گیری در هیات مدیره است.

4- ترکیبی که هدف آن ساختن سوابق کاری، تقویت موقعیت شغلی هم جناحی ها به منظور افزایش امکان موفقیت آنها در کسب مناصب دیگر و نیز کسب محبوبیت و موقعیت اجتماعی و سیاسی جهت پیشبرد منافع شخصی و جناحی است.

ترکیب کارآمد در هیات مدیره:

گرد هم آوردن افراد دارای:

استقلال رای.

متخصص.

آگاه و مقید به قانون.

صاحب نظر و مقید به تدوین استراتژی شرکت.

علاقه مند به نظارت و ارزیابی تیم اجرائی.

حساس به چگونگی فعالیت و حرکت شرکت در بازار.

                                                                                     صادق رئیسی کیا

                                                                                  دوازدهم مردادماه 1394

راه‌های تماس

اگر به مشاوره حقوقی یا وکیل در زمینه‌های مرتبط با نوشتارهای من نیاز داشتید یا به برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی برای خود و مدیران و کارکنان شرکتتان در موارد یاد شده، علاقه‌مند، بودید می‌توانید درخواست خود را با شماره‌های ۸۸۳۲۱۰۸۸ و ۸۸۳۲۳۲۷۹ (گروه حقوقی برهان) در میان بگذارید.

درخواست مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments