اتاق فکر چیست؟ معرفی اتاق فکر

هشدار: ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتاق فکر

اتاق فکر محفلی است برای تولید دانش. اتاق فکر در صدد است بین افکار و ایده های انسان با عمل و زندگی او پیوند و رابطه برقرار سازد و خلاء های بین این دو را پر کند.

اتاق فکر متشکل از افرادی است که در یک نشست و گروه به قصد تولید ایده ای جدید گرد هم می آیند و برای مسائل و مشکلات انسان چاره ای نو می اندیشند و طرحی نو در می اندازند و توفانی سازنده به پا می کنند! توفان فکر.

برای تحقق اهداف سایت و واقعی بودن فعالیت اتاق فکر، هیچ موضوع و گروهی را مدیر سایت معرفی نکرده است.تشکیل گروه در اتاق فکر بر اساس پیشنهاد بازدید کنندگان محترم خواهد بود. پیشنهاد های دریافتی به نمایش گذاشته می شود و پس از آنکه ۱۰ پیشنهاد برای تشکیل یک گروه دریافت شود آن گروه در اتاق فکر راه اندازی خواهد شد.

قوانین اتاق فکر

۱- هدف گروه و منظور از تشکیل آن باید با ذکر جزئیات و به دقت مشخص شود.

۲- به صورت کاملا دقیق مشخص شود که با تشکیل گروه حل چه مسائل و مشکلاتی منظور نظر است.

۳- کلیه روشهای ممکن برای تحقق اهداف گروه دقیقا مطرح گردد.

۴- اتاق فکر در این سایت زمینه های حقوقی و اقتصادی (کسب و کار ) را دنبال میکند.بنابراین گروهها حول دو محور مذکور فعال خواهند بود.

۵- اهداف پیشنهادی باید بلندپروازانه و عالی و در حد ممکن واقع بینانه و با ترکیبی از اهداف کلی و فردی و جزیی باشد.

۶-گروه بر اساس اعتماد متقابل اعضاء امکان فعالیت پیدا می کند.تمامی اعضاء گروه یکدیگر را دوست دارند و به نظرات هم احترام می گذارند.

۷- مدیر سایت در صدد حمایت از فعالیت و کارکرد صحیح همه گروه ها و اعضاء آنهاست.

۸- پس از آنکه نصاب لازم برای تشکیل گروه بدست آمد و گروه فعال شد پست الکترونیک اعضای گروه در بخش مربوط به همان گروه برای تبادل نظر و تعاملات اعضاء با یکدیگر به نمایش گذاشته خواهد شد.

۹- اعضای گروه ایده های دیگران را در ارائه ایده های بعدی خود مورد توجه قرار خواهند داد. در عین اینکه تفاوت ایده های خود را نیز ذکر خواهند کرد.

۱۰- اعضای گروه ها هرگز سعی نخواهند کرد با تشکیل گروه فشار یا دستور کار پنهانی یا با تبانی، حرکت اعضاء دیگر یا حرکت گروه ها را خنثی یا دچار اشکال کنند.

۱۱- گروه، محفلی برای شوخی های ناپسند یا توهین و تحقیر ، تکبر و اعمال اقتدار و نقض حقوق اشخاص نیست و همه اعضاء به این اصل متعهد هستند.

۱۲- اعضای گروه ضمن انجام کارهایی که به عهده گرفته اند برای استمرار فعالیت گروه و تبدیل ایده های غیرممکن به واقعیت و تقویت اعتماد به نفس یکدیگر در این راستا تلاش خواهند کرد.

راه‌های تماس

اگر به مشاوره حقوقی یا وکیل در زمینه‌های مرتبط با نوشتارهای من نیاز داشتید یا به برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی برای خود و مدیران و کارکنان شرکتتان در موارد یاد شده، علاقه‌مند، بودید می‌توانید درخواست خود را با شماره‌های ۸۸۳۲۱۰۸۸ و ۸۸۳۲۳۲۷۹ (گروه حقوقی برهان) در میان بگذارید.

درخواست مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین