هشدار: ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هشدار: پیش از آغاز نوشتار،  به اشخاصی که نوشتارهای من در روزنامه ها یا روی سایت شخصی یا وبلاگهایم را بدون ذکر منبع و بدون پیوند سایتم یا وبلاگهایم به نام خود یا دیگری به هر گونه ای منتشر می کنند متذکر می شوم که چشم به راه عواقب قانونی انتشار غیر مجاز و بدون اجازه نوشتارهایم باشند.

ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

مدیرعامل پیشین باشگاه راه آهن تاکید کرد مردم ایران از پرده دری ها و مصاحبه های جنجالی کی‌روش و فقدان تمرکز بر روی کارش رنجور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق رئیسی کیا با ارسال یادداشتی برای گروه ورزشی خبرگزاری مهر نوشت:

تکدر خاطر مردم و دلسوزان فوتبال ایران از منازعات و جنجال های اخیر در روابط سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بیشتر به آن جهت است که بعضی از هم میهنان ما که در اندیشه حفظ یا کسب مناصب فوتبالی یا در صدد تضعیف دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران هستند به تحریک و جلب حمایت از سرمربی غیر ایرانی تیم ملی فوتبال برای توهین و حمله به اجرایی ترین مدیر فدراسیون فوتبال ایران یا سکوت معنی دار در مقابل حملات وی، پرداخته و در حقیقت به استفاده از سپاهیان بیگانه برای دستیابی به مقصودشان در منازعات داخلی متوسل شده اند.

در روی دیگر این سکه شاهد پرده دری، حرمت شکنی و مواضع تند و جنجالی سرمربی تیم ملی فوتبال و دستیار هموطنش به طور مشخص، نسبت به دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرمربی ایرانی اسبق تیم ملی فوتبال ایران هستیم.

علیرضا اسدی و محمد مایلی کهن در ایران، برآمده از ورزش و افرادی خوشنام و دارای سوابق حرفه ای در ورزش تلقی می شوند. عملکرد علیرضا اسدی در موقعیت های ورزشی پیشین و نیز در مقام دبیر کلی فدراسیون فوتبال برای اهالی فوتبال، قابل توجه و احترام است.

مجموع عملکرد و دستاوردهای محمد مایلی کهن در مقام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز اگر بیش از سرمربی کنونی نباشد یقینا کمتر از او نیست.

در نهایت احترام، به بعضی از هم میهنان گرامی خود یادآوری می کنم که ایرانیان هرگز روا نمی دارند که یک ایرانی، برای پیشبرد منازعات داخلی و دستیابی به اغراض شخصی، احیانا بیگانه ای را آلت دست خود کند یا همنوای یک بیگانه شود یا بیگانه را تحریک به توهین و حمله نسبت به هموطن خود کند یا در مقابل توهین و حمله یک بیگانه نسبت به هم میهن خود، سکوت کند. ایرانیان هیچ یک از رفتارهای مذکور را پسندیده نمی دانند.

در نهایت احترام، به سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز یادآوری می کنم که ایرانیان از پرده دری ها و مصاحبه های جنجالی وی نسبت به دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال و از فقدان تمرکز آقای کی روش بر وظیفه اش و از دستاوردهای نه چندان خوب و البته هزینه های سنگین وی و از عدم انتقال دانش و تجربه روز فوتبال جهان به کشور خود، رنجور هستند.

صادق رئیسی کیا

یازدهم آبانماه 1394

راه‌های تماس

اگر به مشاوره حقوقی یا وکیل در زمینه‌های مرتبط با نوشتارهای من نیاز داشتید یا به برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی برای خود و مدیران و کارکنان شرکتتان در موارد یاد شده، علاقه‌مند، بودید می‌توانید درخواست خود را با شماره‌های ۸۸۳۲۱۰۸۸ و ۸۸۳۲۳۲۷۹ (گروه حقوقی برهان) در میان بگذارید.

درخواست مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments