هشدار: ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

درباره سرمایه اجتماعی با عناوین مختلف در سایتم توضیحات و مطالب نسبتاً مفصل و مشروحی آورده ام. نمونه ای که در این مطلبم بدان اشاره می کنم خیلی ساده ولی زنده و قابل لمس است.

در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران و اوایل لیگ چهاردهم بعنوان مدیر عامل قدیمی ترین باشگاه فرهنگی ورزشی ایران با دغدغه حفظ باشگاه راه آهن در لیگ برتر فوتبال و در تهران دست و پنجه نرم می کردم. باشگاه در شرایطی قرار داشت که آرزو می کردم مدیران و  پیش کسوتان و بازیکنان و مربیان بزرگ و با سابقه اش برای درک شرایط آن روز باشگاه قدمی بر می داشتند یا تذکری می دادند یا تلاشی می نمودند.

به خوبی می دانید که چنین پشتوانه ای تا چه حد می تواند باشگاه را از گردنه های سخت عبور دهد.

در این میان آقای امیر قلعه نویی که سرمربی الان باشگاه استقلال و از بازیکنان برآمده از باشگاه راه آهن است طی مصاحبه ای با اشاره به شرایط سخت باشگاه راه آهن، برای توجه به باشگاه راه آهن و حفظ آن اظهار امیدواری و درخواست همکاری نمود و من با اقدامی ساده و در حد توان خود در آن روز، طی نامه ای به شرح زیر از وی و اقدام خوبش بعنوان سرمایه اجتماعی و معنوی باشگاه راه آهن تقدیر کردم.  

در واقع خواستم بدین ترتیب، اهمیت سرمایه اجتماعی و کارکرد فرهنگی باشگاههای ورزشی را با یک نمونه ساده برجسته سازم.   

مدیرعامل باشگاه راه آهن از سرمربی استقلال تقدیر کرد.

به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه راه‌آهن طی نامه‌ای رسمی از سرمربی تیم استقلال تهران قدردانی کرد. متن این نامه به شرح زیر است.

جناب آقای قلعه نویی

سرمربی محترم و پرافتخار باشگاه استقلال

با سلام و احترام

تکلیف خود دانستم که به عنوان مدیرعامل باشگاه ریشه دار، سازنده و اخلاق مدار راه‌آهن از مصاحبه اخیر جنابعالی که طی آن با افتخار به سوابق فعالیت خود در باشگاه راه‌آهن اشاره و برای رفع مشکلات آن ابراز لطف و امیدواری کردید، مراتب خشنودی و تقدیر باشگاه بزرگ راه‌آهن را تقدیم شما عنصر پرافتخار باشگاه راه‌آهن ‌نمایم.

صادق رئیسی‌کیا

مدیرعامل باشگاه راه‌اهن

راه‌های تماس

اگر به مشاوره حقوقی یا وکیل در زمینه‌های مرتبط با نوشتارهای من نیاز داشتید یا به برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی برای خود و مدیران و کارکنان شرکتتان در موارد یاد شده، علاقه‌مند، بودید می‌توانید درخواست خود را با شماره‌های ۸۸۳۲۱۰۸۸ و ۸۸۳۲۳۲۷۹ (گروه حقوقی برهان) در میان بگذارید.

درخواست مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments