هشدار: ذکر و باز نشر نوشتارهای من و هر نوشتاری که در روزنامه ها یا روی سایت شخصی و وبلاگهایم منتشر شده منحصراً با قید نام و نام خانوادگی ام و همراه با پیوند سایت و وبلاگهایم مجاز است.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکی از مسئولیتها و وظایفی که مدیران شرکتها و موسسات، پس از قبول مدیریت ملزم هستند بدان عمل کنند تعیین و تنظیم ترتیب پرداخت دیون و تعهدات شرکت یا موسسه و امضاء اسناد تجاری از جمله چک بر اساس اسناد و قراردادهایی است که منعقد می نمایند.  

در این راستا مسئولیتهایی مدنی اعم از فردی و تضامنی و مسئولیتهای کیفری و… با شرکت یا موسسه متبوع خود و دیگر مدیران و اعضای هیات مدیره موسسه یا شرکت تحت مدیریتشان پیدا می کنند و البته تعداد کمی از مدیران هستند که نوع، کیفیت و حدود مسئولیتهای خود در قبال صدور چک حداقل به اندازه ای که بتوانند مسئولیت خود را اداره کنند بدانند.

به همین جهت بر اساس سوابق، تحصیلات، تالیف و تجربه حدوداً 20 ساله ای که در این زمینه دارم و بنا به آثار و نتایج خوبی که از برگزاری کارگاه آموزشی بایسته های صدور چک برای مدیران شرکتها دیده ام  آمادگی دارم این کارگاه آموزشی بسیار مفید و با اهمیت و کاملا کاربردی  را در محل شرکت شما (در تهران) نیز برگزار نمایم.

مدت این کارگاه آموزشی بین دو تا سه ساعت خواهد بود و با مسائل مهم و مسئولیتهای قانونی مدیران در مورد صدور چک و چگونگی آن آشنا خواهید شد. برای حفظ کیفیت کارگاه آموزشی، این کارگاه برای گروههای حداکثر تا 10 نفر برگزار خواهد شد.

هزینه کارگاه آموزشی بایسته های صدور چک ویژه مدیران شرکتها و موسسات در محل شرکت یا موسسه شما برای هر نفر ده میلیون ریال و در صورتی که شرکت کنندگان بیش از سه نفر باشند برای هر نفر هشت میلیون ریال خواهد بود.

 یک جلد کتاب محشی کامل قانون صدور چک و نیز جزوه آموزشی اینجانب به همراه گواهینامه شرکت در کارگاه آموزشی صادق رئیسی کیا در پایان دوره به شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد. 

تلفن همراه: 09123836621

تلفن دفتر: 88865120

ایمیل:  raeisikia@yahoo.com

راه‌های تماس

اگر به مشاوره حقوقی یا وکیل در زمینه‌های مرتبط با نوشتارهای من نیاز داشتید یا به برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی برای خود و مدیران و کارکنان شرکتتان در موارد یاد شده، علاقه‌مند، بودید می‌توانید درخواست خود را با شماره‌های ۸۸۳۲۱۰۸۸ و ۸۸۳۲۳۲۷۹ (گروه حقوقی برهان) در میان بگذارید.

درخواست مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments